ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

ХМКП "Хмельницькінфоцентр"
Контактні дані
вул. Гагаріна, 3
(0382) 76-54-38
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділок9:00 - 18:1513:00 - 14:00
Вівторок9:00 - 18:1513:00 - 14:00
Середа9:00 - 18:1513:00 - 14:00
Четвер9:00 - 18:1513:00 - 14:00
П'ятниця9:00 - 17:0013:00 - 14:00
Суботавихідний
Неділявихідний
Основні напрямки діяльності

Опис

 Підприємство працює з жовтня 1997 року. Підприємство є юридичною особою.

Метою створення і діяльності Підприємства є:

- господарська діяльність для досягнення економічних і соціальних результатів з метою отримання прибутку;

- обслуговування комп’ютерної техніки та впровадження новітніх інформаційних технологій в роботу міської ради, відділів та управлінь виконавчого комітету.

Підприємство ставить завдання вироблення єдиної політики міської ради по розвитку інформаційних технологій для потреб міської ради, управлінь, відділів виконкому та комунальних підприємств міста Хмельницького.

Підприємство проводить експертну оцінку програмного забезпечення та комп’ютерної техніки, закупівля яких проводиться відділами та управліннями міськвиконкому або за бюджетні кошти.

Підприємство забезпечує функціонування офіційного сайту Хмельницької міської ради - khm.gov.ua

Послуги

  • Обслуговування комп'ютерних систем та мереж.
  • Розробка та підтримка програмного забезпечення.
  • Розробка та супровід WEB - сайтів, портаів.
  • Надання інформаційних послуг.
  • Дизайн, виготовлення рекламної та друкованої продукції.
  • Доступ та підтримка системи Ліга Закон.
  • Доступ та підтримка систем електронного документообігу.
  • Доступ та підтримка програмного забезпечення «Кошторис».
  • Доступ та підтримка програмного забезпечення (Гаряча лінія).
  • Доступ та підтримка програмного забезпечення (облік мешканців).
  • Доступ до картографічного програмного забезпечення.
  • Обслуговування базового програмного забезпечення
  • Технічний супровід системи голосування (озвучення сесійного залу).
  • Ведення порядку денного, протоковів, витягів та результатів голосувань.
  • Обслуговування  системи обліку робочого часу.
  • Підготовка медіаконтенту та запис на носій.
  • Обслуговування вузла відеонагляду DVR.
  • Підтримка та обслуговування IP камер.
  • Обслуговування зв`язку і оповіщення в захищеному пункті керування.
  • ЛІСОІ.
  • Поновлення електронної карти міста на картографічному сервері ЛМР.
  • Обслуговування системи передачі даних.
  • Обслуговування та підтримка служб Active Directory IT середовища Львівської міської ради.

Чорно-білий та кольоровий друк

  • А4 односторонній та двосторонній
  • А3 односторонній та двосторонній.
  • А1 односторонній та двосторонній
  • Друк карти міста.

Послуги фотографа

Фотограф FIAP, член національної спілки фотохудожників України.

Роздрібна торгівля канцтоварами та послуг копіювання документів

Сектор знаходиться в центрі надання адміністративних послуг за адресою:
вул. Соборна, 16.

Фактори ризику

  • Зменшення попиту на ринку послуг.
  • Зміни законодавства щодо предмету діяльності.
  • Постійне зростання матеріальних витрат, в тому числі на комунальні послуги.
  • Високий рівень конкуренції на ринку послуг.
Керівник
Матвійчук Сергій Володимирович
Телефон: 
(0382) 76-54-38
Поштова адреса керівника: 
S_Matviychuk@khm.gov.ua

Біографічна довідка керівника

Матвійчук Сергій Володимирович - народився 23.08.1981 р. в м.Хмельницькому.

Освіта: вища.

2006-2010 рр.Хмельницький інститут соціальних технологій. Спеціальність фінанси.

Трудова діяльність :

2001 - 2003 рр. строкова служба, м. Кам’янець- Подільський ВІІ при ПДАТА,

2004 - 2005 рр. миротворча місія в Іраку.

2006 - 2011 рр. проходив військову службу за контрактом у в/ч А-0553.

2012 - 2014 рр. працював в торговому комплексі “Європа”.

2016-2017 рр. директор ПП “СМАРТ СІТІ ПОДІЛЛЯ”

з квітня 2017 року директор ХМКП “Хмельницькіфоцентр”.

Одружений: дружина Матвійчук Альона Валеріївна – 1981 р.н.

Донька  Каліна,  2012 р.н. Місце проживання: м. Хмельницький

Судимість відсутня.

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Відповідно до розпорядження міського голови від 20.12.2917 року № 356-р та контракту директору підприємства встановлено:

- посадовий оклад 8500,0 грн.;

- щоквартальну премію до посадового окладу 150%;

Показники преміювання:

- виконання фінансового плану в частині:

         доходу без урахування бюджетних кошів,  фінасового результату   - 30%;

- зменшення дебіторської заборгованості за товари, роботи, послуги у порівнянні із заборгованістю на початок звітного періоду - 20%;

- відсутність заборгованості із виплати заробітної плати - 50%;

- відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та  обов’язкових платежів до бюджеті усіх рівнів - 30%.

Річний звіт керівника

2016

За 2016 рік на ХМКП «Хмельницькінфоцентр» забезпечено виконання статутних функцій підприємства та заходів Програми впровадження електронного урядування у Хмельницькій міській раді на 2015-2020 роки за наступними напрямками:

 

Робота з сайтами

Забезпечено повну технічну підтримку та функціонування офіційного сайту Хмельницької міської ради: http://khmelnytsky.com/ та сайту Центру надання адміністративних послуг http://cnap.khmelnytsky.com/.

Сайт Хмельницької міської ради доповнено 8 новими розділами, які суттєво спростили комунікацію між мешканцями та владою міста.

Створено розділ „Депутатські новини” та «Транслювання засідань ради». Повністю змінені розділи „Міський голова” та „Міська рада”.

Забезпечено функціонування нового розділу сайту «Електронні звернення».

Проведені роботи по повному оновленню сайту міської ради (опрацьовано дизайн головної сторінки, структуру основних розділів, вимоги до функціоналу та сруктур веб-сторінок).

Забезпечено постійний моніторинг нових технологій, які впроваджуються в українських містах, та тісна співпраця з колегами найближчих обласних центрів.

Активна участь у конференціях та форумах дали змогу підключити Хмельницьку міську раду до усіх найбільш поширених порталів комунікації з мешканцями міста без використання бюджетних коштів.

Так, в результаті співпраці з МБО „Фонд Східна Європа” з 28 січня 2016 року розпочав роботу проект „Електронні петиції” до Хмельницької міської ради на порталі http://e-dem.in.ua. Підготовлено рішення міської ради „Про внесення змін до Статуту територіальної громади міста Хмельницького та затвердження Порядку розгляду електронної петиції, адресованої Хмельницькій міській раді”.

З початку березня місто підключено до порталу „Відкрите місто” http://opencity.in.ua, та підготовлено рішення міської ради „Про реалізацію спільного Проекту «Відкрите Місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади” в м. Хмельницькому.

Завдяки плідній співпраці з громадською організацією «Об’єднання «Центр політичних студій та аналітики» Хмельницький став учасником проекту «Прозорий бюджет». З 2 лютого місто було підключено до порталу «Відкритий бюджет» (openbudget.in.ua.). Тепер кожен хмельничанин може легко за допомогою електронних засобів візуалізації слідкувати за доходами та видатками. В розділі «Карта ремонтів» було розміщено 224 об’єкти.

Місто підключено до порталу «Громадський проект».

На сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.khmelnytsky.com/ повністю оновлено розділи «Адміністративні послуги», «Державна реєстрація», «Реєстрація місця проживання».

 

обслуговування сесій міської ради, Засідань виконкому

Забезпечено онлайн трансляцію усіх сесій міської ради на інтернет ресурсі https://www.youtube.com/, на якому створено портал «Хмельницька міська рада». Також проводилась онлайн трансляція засідань конкурсних комісій по визначенню керівників закладів культури.

Забезпечено обслуговування сесій міської ради, засідань депутатських комісій, засідань виконкому та інше.

Завершено роботи по модернізації системи голосування ПТК «Віче» (повністю оновлено систему).

Технічне забезпечення

Центру надання адміністративних послуг

 

В продовж року в приміщенні ЦНАП було забезпечено налаштування/заміну різних додаткових автоматизованих робочих місць та їх обслуговування.

Фахівцями підприємства створено спеціальне програмне забезпечення для формування бази даних архівних документів Центру надання адміністративних послуг. Забезпечено формування електронного архіву копій документів дозвільного характеру, а з початку березня і документів, що супроводжують оформлення адміністративних послуг. Також створену програму, що прискорює оформлення протоколів та постанов адміністративних правопорушень.

В приміщенні ЦНАП запрацював безкоштовний Wi- Fi для відвідувачів.

Забезпечено усі необхідні технічні ресурси для відкриття філії ЦНАП № 1 по вул. Грушевського, 86. (підключено 11 нових робочих місць, встановлено та налаштовано необхідне мережеве обладнання, термінал та телевізор для підключення до системи “Електронна черга“). З метою недопущення зупинки надання послуг значна частина робіт працівниками підприємства була здійснена в неробочий час та у вихідні дні.

Повністю замінено систему “Електронна черга“ в ЦНАП. Система встановлена на центральному сервері виконкому та дозволяє підключати робочі місця усіх віддалених філій.

Для забезпечення формування реєстрів виборців та жителів міста здійснено вибірку змін відомостей з використанням даних мережі комунальних платежів.

Працівники підприємства постійно в режимі он-лайн забезпечують контроль за роботою комп'ютерної техніки в ЦНАП (робота мережі, безпека, робота комп'ютерів, доступ до державних реєстрів через мережу інтернет).

В ЖЕКах налаштовано робочі станції (придбані за бюджетні кошти) для фахівців відділу реєстрації місця проживання. Встановлено тимчасову програму для реєстрації послуг.

Корпоративна мережа передачі даних

виконавчих органів міської ради

Запущена серверна (все основне серверне обладнання перенесене в спеціально відремонтоване та перепідключено до локальної мережі виконкому).

Здійснено заміну і установка комутаційного обладнання в приміщеннях: ЦНАП; департаменті архітектури, містобудування та земельних ресурсів.

Налаштовано високошвидкісний, захищений зв’язок між приміщенням ЦНАП та приміщенням міської ради з використанням нової побудованої волоконно-оптичної лінії зв'язку. Повністю оновлено роботу корпоративної мережі передачі даних виконавчих органів міської ради (досить складна багаторівнева організаційно-технічна система, яка об’єднана швидкісним зв’язком через оптоволоконне кільце).

Запущено внутрішню систему відеонагляду в приміщеннях міської ради та ЦНАП (всього 44 відеокамери).

Забезпечено обслуговування комп’ютерної мережі виконавчих органів міської ради, до якої підключено більше 400 комп’ютерів та 35 одиниць серверного та комутаційного обладнання (не враховано обладнання волоконно-оптичної лінії зв'язку, яке встановлено у 15 приміщеннях).

Працівники підприємства забезпечили супровід програм, які формують бази даних виконавчих органів міської ради, та програм, необхідних для роботи фахівців на усіх порталах.

 

Робота з електронною картою

Базу даних геоінформаційної системи міста (ГІС) переведено з місцевої системи координат в загальнодержавну (СК63), що дає змогу безперешкодно здійснювати імпорт картографічних матеріалів з відкритих джерел та більш ефективно та оперативно вносити зміни разом із управлінням з земельних ресурсів та земельної реформи.

Забезпечено роботи по впорядкуванню адресного господарства міста (перевірка вулиць, номерів будівель, які нанесені на електронну карту міста та інших необхідних об’єктів).

В базі даних електронної карти міста зафіксовано більше 350 тисяч об’єктів (будівлі, вулиці, земельні ділянки, електричні стовпи, світлофори, інше).

Нанесено на електронну карту міста всі маршрути громадського транспорту: тролейбусних – 22 маршрути, автобусних – 16 маршрутів, в режимі маршрутного таксі – 45 маршрутів.

 

Формування бази даних відомостей для нарахування субсидій та координація роботи єдиної інформаційної мережі комунальних платежів міста Хмельницького

Для управління соціального захисту населення були розроблені спеціальні електронні довідки для розрахунку компенсацій вартості послуг теплопостачання у зв’язку із різким підвищенням тарифів теплопостачальних комунальних підприємств під час опалювального сезону в базі даних для нарахування субсидій.

За звітний період сформовано більше 147,6 тис. електронних довідок. Забезпечено безперебійну роботу єдиної інформаційної мережі комунальних платежів міста Хмельницького. Здійснюється обслуговування ЖЕКів.

 

Підприємство було активним учасником міських проектів та програм, надавалась допомога відділам та управлінням у розробці друкованої продукції.

Впродовж року надавались платні послуги, передбачені Статутом підприємства, що дало змогу додатково отримати майже 206 тис. грн.

 

В колективі підприємства забезпечено злагоджену роботу усіх працівників (13 працівників, в тому числі 1 – за трудовою угодою).

Вперше вдалося зробити закріплення фахівців за напрямками роботи, що дало змогу оперативно забезпечити виконання поставлених перед підприємством складних завдань. Додатково введені 2 посади ( прийнято 2 студентів).

Забезпечено беззбиткову господарську діяльність підприємства (незважаючи на фінансові труднощі, недостатню матеріально-технічну базу підприємства, яка б дозволила надавати додаткові платні послуги, та постійну проблему з плинністю кадрів через низьку заробітну плату фахівців підприємства).

Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) склав 197,8 тис. грн., з міського бюджету на оплату праці 610,0 тис. грн. Додатково у 2016 році вдалося отримати підряд від ПАТ «Хмельницькобленерго» на суму 25,0 тис. грн. на внесення змін у схеми повітряних ліній на карті міста та друк планшетів.

В цілому за рік очікувані доходи підприємства склали 935,1 тис. грн., витрати — 885,8 тис. грн., чистий прибуток склав — 49,3 тис. грн.

У 2016 році підприємством сплачено податків та зборів, грн.:

Податок з доходів фізичних осіб (18%)

 

110488

Військовий збір (1,5 %)

   

9228

Нарахування на фонд оплати праці ЄСВ (22% )

135345

Всього

     

255061

         

Заборгованість зі сплати податків, обов’язкових платежів та зборів по заробітній платі відсутня. Сплата штрафних санкцій , пені - відсутня.

 

2017

Діяльність ХМКП «Хмельницькінфоцентр» впродовж 2017 року була направлена на реалізацію Програми впровадження електронного урядування у Хмельницькій  міській раді на 2015-2020 роки та надання послуг для забезпечення беззбиткової діяльності підприємства.

     У виконавчих органах Хмельницької міської ради здійснювались роботи по забезпеченню:

- впровадження електронного урядування;

- розвитку інформаційних технологій.

1. Повне оновлення основного сайту Хмельницької міської ради http://khmelnytsky.com/ та перехід на портал.

2. Технічний та інформаційний супровід сайтів:

- Центру надання адміністративних послуг http://cnap.khmelnytsky.com/,;

- Єдиної інформаційної мережі комунальних платежів міста Хмельницького http://mereja.km.ua/

3. Обслуговування сесій міської ради, засідань депутатських комісій, засідань виконкому та інше.

4. Створення системи електронного документообігу у виконавчих органах Хмельницької міської ради.

5. Запуск внутрішнього порталу Хмельницької міської ради.

6. Створення веб порталу документів Хмельницької міської ради.

7. Технічне забезпечення Центру надання адміністративних послуг та використання сучасних інформаційних технологій з метою покращення надання послуг.

8. Робота з електронною картою та формування баз даних геоінформаційної системи міста (МГІС).

9. Забезпечення функціонування та розвиток корпоративної мережі передачі даних виконавчих органів Хмельницької міської ради.

10. Забезпечення функціонування та вдосконалення формування баз даних, необхідних для роботи міських посадовців.

11. Вдосконалення інформатизації процесів роботи міських посадовців (супровід баз даних та формування нових).

12. Формування бази даних відомостей для нарахування субсидій та координація роботи єдиної інформаційної мережі комунальних платежів міста Хмельницького.

13. Збереження та розвиток усіх створених баз даних та систем.

14. Максимальне забезпечення отримання мешканцями міста можливостей в електронному вигляді надавати звернення та отримувати послуги.

15. Використання сучасних технологій для управління містом (оперативний аналіз, контроль, реагування на проблеми).   

Окрім того:

Підключення до порталу Петицій Хмельницької міської ради.

Підключення до проекту «Прозоре місто».

Підключення до проекту «Прозорий бюджет» – допомога управлінню фінансів.

Активна участь міста в інших проектах та програмах.

 

Оновлено сайт міської ради та її виконавчих органів http://khm.gov.ua/  - зручний пошук нормативних документів, висвітлення діяльності в новому форматі, максимально самостійне ведення розділів виконавчими органами міської ради (оперативність, зручність, посилена відповідальність).

Вперше створено:

- Портал «SMART-SITY Хмельницький» - єдина інформаційна система міста Хмельницького  http://smart.khm.gov.ua/. Портал створено для забезпечення оперативної комунікації з громадянами (особистий кабінет, електронні звернення з питань життєзабезпечення міста онлайн та контроль за їх розглядом, прямий доступ до інформаційних ресурсів, електронні сервіси. Розпочато перший етап – підключено управлінням житлово-комунального господарства.

- Сайт: "Всеукраїнський відкритий конкурс на оновлення громадського простору Майдану Незалежності у м. Хмельницькому» http://prostir.khm.gov.ua/. Перший відкритий архітектурний конкурс.

- Новий інформаційно-консультаційний сайт Центру енергоефективності «Енергоефективність» http://energy.khm.gov.ua/.

     Мешканцям міста забезпечено доступ до сервісів «Електронні звернення», «Єдина система місцевих петиції», «Відкрите місто», «Громадський бюджет», «Відкритий бюджет». Все це забезпечує високий рівень відкритості влади.

     Окрім того, підприємство за додатковими угодами здійснює обслуговування техніки виконавчого комітету, самостійних відділів та управлінь, ЖЕКів, а також надає послуги ксерокопіювання, продажу дрібних канцелярських товарів в ЦНАП, розробляє друковану продукцію, надає інші послуги, передбачені Статутом підприємства. Це додаткові доходи підприємства, які дають змогу сплачувати податки, комунальні послуги, купувати витратні матеріали, інші видатки необхідні для ефективного функціонування підприємства.

 

 

обслуговування сесій міської ради, Засідань виконкому

 

  • обслуговування сесій міської ради - системи голосування “Віче”;
  • супровід проектів рішень, які розглядаються на депутатських комісіях, депутатських днях (земельні ділянки, об'єкти комунальної власності, інше), засіданнях виконкому;
  • обслуговування юридичної  бази даних “Ліга”, постійний контроль за формуванням бази даних документів міської ради в цій системі;
  • на сайті міської ради оприлюднення проектів рішень міської ради, виконавчого комітету та прийнятих нормативних документів.

   Повністю оновлюється та розширюється розділ міська рада.

 

Технічне забезпечення Центру надання адміністративних послуг та використанням сучасних інформаційних технологій з метою покращення надання послуг

 

   Головне задання - вдосконалення інформаційно-технічного забезпечення прийому усіх адміністративних послуг у ЦНАП з використанням сучасних інформаційних технологій та  формування єдиної бази даних реєстрації послуг та необхідних архівних документів.

   Прийом відвідувачів в приміщенні ЦНАП здійснюється за допомогою системи “Електронна черга“. Система розрахована на 28 одночасно працюючих адміністраторів (включені в систему 36 автоматизованих робочих місць). Є поодинокі проблеми з підключенням. Система забезпечує контроль відвідувань ЦНАП та роботу адміністраторів. За допомогою системи керування чергою щоденно здійснюється моніторинг надання послуг, який дозволяє керівнику Центру приймати рішення щодо поліпшення обслуговування жителів міста. За період роботи ЦНАП, завдяки системі керування чергою, питання регулювання черги відвідувачів вирішено повністю.

   У 2017 році забезпечено підключення нових автоматизованих робочих місць для адміністраторів ЦНАП та залучених представників державних органів, забезпечено їх підключення до усіх необхідних для роботи державних порталів та реєстрів.

   Працівники підприємства постійно в режимі он-лайн забезпечують контроль за роботою комп'ютерної техніки (робота мережі, безпека, робота комп'ютерів, доступ до державних реєстрів через мережу інтернет).

   В перспективі перехід на роботу через надсилання виконавцям електронних карток та документів (нині електронний облік послуг з друком реєстраційних карток, випискою, повний контроль виконання документів).

   Створення умов для забезпечення максимальної можливості хмельничанам отримувати консультації (бланки заяв, зразки їх заповнення, інформаційні картки, інші необхідні роз’яснення) та послуги в електронній формі.

Створення системи електронного документообігу

у виконавчих органах Хмельницької міської ради

 

Завдання системи:

- запровадити єдину систему обліку та контролю за проходженням та роботою над зверненнями та  документами;

- електронне звернення громадян (вже частково реалізується);

- значно скоротити час розгляду звернень та документів;

- встановити контроль “до секунди”;

- забезпечити отримання всіх звернень громадян тільки централізовано через відділ звернень громадян;

- забезпечити отримання всіх листів від юридичних осіб (підприємств, установ, організацій) тільки через канцелярію виконкому;

- оптимізувати та скоротити діловодні служби в структурних підрозділах міськвиконкому.

Запуск внутрішнього порталу Хмельницької міської ради

 

    Внутрішній портал – динамічний сайт з розділеним доступом та широкими можливостями наповнення інформацією, який функціонує в локальній мережі виконавчих органів. Завершуються роботи по налаштуванню системи внутрішнього порталу на базі платформи Microsoft Sharepoint та планується у 2018 році забезпечити підключення структурних підрозділів, які уже включені в мережу виконкому.

Завдання порталу:

- публікація новин, оголошень, ведення спільного календаря заходів та подій;

- спільний доступ до файлів ( з контролем їх версій);

- обговорення різних питань, документів на відповідних веб-сторінках;

- оперативний аналіз інформації.

 

Корпоративна мережа передачі даних

виконавчих органів міської ради

 

   Станом на 01.01.2018 року у комп’ютерну мережу виконавчих органів міської ради уже підключено більше 400 комп’ютерів, в тому числі обслуговуються ХМКП «Хмельницькінфоцентр» 250 та 35 одиниць серверного та комутаційного обладнання (принтери, БФП, сканери не враховані).

   Корпоративна мережа передачі даних виконавчих органів міської ради на сьогодні - це складна організаційно-технічна система, яка об’єднує локальні мережі структурних підрозділів, які розташовані в 11 приміщеннях за адресами:

- вул. Гагаріна, 3;

- вул. Соборна, 16 (ЦНАП);

- вул. Подільська 10/1 (департамент архітектури, містобудування та земельних ресурсів);

- пров. Пушкіна, 5 (відділ обліку та розподілу житлової площі, управління молоді та спорту);

- вул. Кам’янецька, 74 (управління з питань екології та контролю за благоустроєм міста);

- вул. Кам’янецька, 2 (управління комунального майна);

- вул. Гагаріна, 18 (відділ роботи із зверненнями громадян);

- вул. Грушевського, 88 (управління торгівлі, служба у справах дітей);

- вул. Проскурівська, 15 (управління капітального будівництва через інтернет);

- вул. Свободи, 9-А (архівний відділ),

- вул. Проскурівського підпілля, 71 (управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення і охорони праці).

   До мережі також підключені фінансове управління (вул. Проскурівська, 56,), електронна пошта, інтернет, доступ до системи “Ліга-Закон”, а для забезпечення доступу до бази даних відомостей для нарахування субсидій - управління праці та соціального захисту населення (вул. Проскурівського підпілля, 32).

 

Робота з електронною картою,

створення геоінформаційної системи міста

   Постійно проводяться роботи по впорядкуванню адресного господарства міста (перевірка вулиць, номерів будівель, які нанесені на електронну карту міста та інших необхідних об’єктів).

   Станом на 01.01.2018 р.  в базі даних електронної карти міста зафіксовано більше 350 тисяч об’єктів (будівлі, вулиці, земельні ділянки, електричні стовпи, світлофори, інше).

Із придбанням нового програмного забезпечення розробляються можливості щодо роботи профільних спеціалістів з відповідними базами даних, що уже нанесені на карту та у перспективі має бути забезпечена безпосередня їх участь у формуванні необхідних для роботи баз даних. Зупинка фінансування не дозволили розпочати виконання цих робіт у 2013 році (відсутність сервера та заміна комп’ютерного обладнання на робочих місцях спеціалістів, не під’єднано до мережі комп’ютери спеціалістів управління житлово-комунального господарства, управління архітектури та містобудування, управління з питань екології та контролю за благоустроєм міста ).

 

супровід баз даних, Формування бази даних відомостей для нарахування субсидій, координація роботи єдиної інформаційної мережі комунальних платежів м. хмельницького

 

Працівники підприємства щоденно забезпечують формування та супровід програм, які формують бази даних:

- кадри,

- канцелярія,

- звернення громадян,

- департамент архітектури (звернення),

- дозвільний центр,

- торгівля та послуги,

- адміністративні послуги,

- система керування чергою,

- звернення (15-80).

   Забезпечується за необхідності супровід баз даних та обслуговування програмних продуктів, які надаються для виконання функціональних обов’язків спеціалістів виконавчих органів:

- єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців,

- Ліга-Закон (формування бази даних нормативних документів міської ради),

- державний реєстр дозвільних процедур,

- бухгалтерських та інших програм, необхідних для роботи,

- інші,  з якими працюють відділи та управління.

   Внесені зміни в програмне забезпечення "Звернення громадян" – вдосконалено автоматизацію контролю, забезпечено автоматизацію присвоєння реєстраційних номерів, що дало змогу безперешкодно здійснювати реєстрацію звернень громадян у ЦНАП. Відділу управління міським господарством забезпечено формування звітів, необхідних для проведення щоденного контролю за виконанням звернень та скарг, що надійшли.

   Надається допомога відділу ведення державного реєстру виборців.

   Щомісяця формується база даних відомостей для нарахування субсидій. За рік сформовано більше 165.8 тис. електронних довідок.

 Здійснюється обслуговування УМК (ведення баз даних квартиронаймачів, нарахування, консультація по проведенню розрахунків, підготовка форм звітності, вибірки різної інформації та ведення паспортного обліку). Підприємство забезпечує координацію функціонування єдиної інформаційної мережі комунальних платежів міста (115,0 тис. абонентів, більше 100 проплатних пунктів).

   Забезпечено координацію мережі комунальних платежів міста Хмельницького в режимі «online», завершуються підготовчі роботи по розробці веб-сайту "Р2М – Оnline" прийому комунальних платежів від населення у мережі інтернет з використанням банківських платіжних карток та створення нової Системи обміну інформацією для прийняття та обробки платежів за комунальні послуги.

   Постійно проводяться роботи по перевірці боржників, формуються зведені дані по кожному будинку. Інформація надається у відділ управління міським господарством.

   Вперше створено реєстр містобудівних умов та обмежень http://registers.khm.gov.ua/ - це відкритий онлайн доступ до виданих управлінням архітектури та містобудування містобудівних умов та обмежень (замовники, назва будівництва, адреса, пошук об’єктів).

   Створено міську систему відеоспостереження. До системи надано доступ Хмельницькому міському відділу поліції в приміщенні по вул. Пушкіна, 15 та  патрульній поліції в приміщенні по вул. Коцюбинського, 35/2.

   Введено в тестову експлуатацію систему електронного документообігу в ЦНАП, яка дозволить об’єднати усі існуючі бази даних. Нова система забезпечить автоматичне формування реєстру територіальної громади міста.

   Для покращення надання послуг в ЦНАП  облаштовано нові робочі місця для видачі витягів з держаного земельного кадастру. До кінця року буде підключено сервіс попереднього запису на отримання послуг та 2 робочих місця для оформлення та видачі біометричних паспортів.

   

 

Документація

Фінансовий звіт

Фінансовий звіт за : 
2015
Фінансовий звіт за 2015 рік (І квартал)
Фінансовий звіт за : 
2015
Фінансовий звіт за 2015 рік ( ІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2015
Фінансовий звіт за 2015 рік (ІІІ квартал)
Фінансовий звіт за : 
2015
Фінансовий звіт за 2015 рік (ІV квартал)
Фінансовий звіт за : 
2016
Фінансовий звіт за 2016 рік ( І квартал )
Фінансовий звіт за : 
2016
Фінансовий звіт за 2016 рік ( ІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2016
Фінансовий звіт за 2016 рік (ІІІ квартал)
Фінансовий звіт за : 
2016
Фінансовий звіт за 2016 рік (ІV квартал)
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт за 2017 рік ( І квартал )
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт за 2017 рік ( ІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт за 2017 рік (ІІІ квартал)
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт за 2017 рік (ІV квартал)
Фінансовий звіт за : 
2018
Фінансовий звіт за 2018 рік ( І квартал )

Інформація щодо здійснення боргових зобов'язань суб'єкта господарювання (кредитні кошти не залучаються)

 

Інформація про операції комунального підприємства з міського бюджету (код 0316662  національна програма інформатизації):

рішення позачергової десятої сесії №12 від 29.12.2016 року - поточні видатки на заробтну плату та нарахування 820,0 тис. грн.

рішення 13-ї сесії Хмельницької міської ради № 2 від 22.03.2017 року - капітальні видатки на придбання обладання 90,0 тис. грн.

Інформаці про закупівлі підприємства на порталі  Єдиної системи електронних  публічних закупівель ПроЗорро (ProZorro).

 

Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО23846337
Розрахунковий рахунок2600610688
МФО380805
ІПН
Свідоцтво ПДВне є платником ПДВ

Наразі матеріали класифіковані цим терміном відсутні.