Новини

Уточнення до бюджету міста: перерозподілятимуть 111 млн грн

Начальник управління фінансів Сергій Ямчук презентував проект рішення про внесення змін до бюджету міста.

«На сьогоднішній день у нас немає перевиконання бюджету, але є необхідність перерозподілу коштів у зв’язку зі збільшенням трансферів з державного та обласного бюджетів», – зазначає Сергій Ямчук.  

Найбільше коштів надходить за рахунок відшкодування пільг і субсидій на оплату житлово-комунальних послуг – 91,7 млн грн. Передбачається також субвенція на будівництво другої черги водогону від села Чернелівка до міста Хмельницького у сумі 10,1 млн грн, загальний обсяг по цьому об’єкту складає 25 млн грн. Додано ще 5 млн грн на будівництво навчально-виховного комплексу по вул. Залізняка, 32. Загалом на будівництво спрямовано 35 мільйонів. Ще 3 млн грн передбачено на лікарські засоби за рахунок субвенції з обласного бюджету – 2 млн та 1 млн з державного. Також у міський бюджет надходить субвенція 1,4 млн грн з державного бюджету на виготовлення проектно-кошторисної документації для будівництва станції доочистки води у селі Чернелівка.

111 млн грн у фінуправлінні пропонують перерозподілити таким чином:

Заступник міського голови Андрій Бондаренко зазначив, що розпочато роботу над бюджетом на наступний рік і тенденції дуже невтішні для місцевих бюджетів.

«Раніше з державного бюджету на місцеві передали на утримання ПТУ та відшкодування за пільговий проїзд, а наступний рік пішли ще далі: передають на фінансування пільги на житлово-комунальні послуги, нам не додають 37 млн грн освітньої субвенції і зменшують на 22% медичну субвенцію, – говорить Андрій Бондаренко. – Фактично, додаткові витрати у наступному році, які понесе місто і які не підкріплені жодними фінансовими ресурсами від держави, будуть сягати близько 350 млн грн. Для місцевого бюджету це велике додаткове навантаження, замість роботи над важливими для міста проектами ми будемо змушенні покривати недофінансування з держбюджету».

Перерозподілятимуть 111 млн грн на жовтневій сесії Хмельницької міської ради.