Новини

Про підсумки роботи управління з питань реєстрації у 2017 році

У сесійній залі міської ради управління з питань реєстрації прозвітувало про виконану роботу у 2017 році. Підсумкову нараду провела керуючий справами виконавчого комітету Хмельницької міської ради Юлія Сабій. Йшлося про досягнення управління, про труднощі, що виникали у втіленні поставлених завдань, та перспективні плани.

Звіт про роботу управління з питань реєстрації за 2017 рік

Управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради (далі – Управління) є виконавчим органом Хмельницької міської ради, у своїй діяльності підзвітне та підконтрольне міській раді, підпорядковане її виконавчому комітету, міському голові та керуючому справами виконавчого комітету.

Управління є юридичною особою та до його складу входить:

1. відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

2. відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  1. відділ реєстрації місця проживання.

Метою діяльності Управління є забезпечення виконання покладених на місцеве самоврядування повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та реєстрації місця проживання.

Управління фактично виконує свої функції з квітня 2016 року.

Начальник управління - Гончар Сергій Костянтинович (тел. 65-10-13).

Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень знаходиться за адресою: місто Хмельницький, вулиця Пилипчука, 3. Відділ здійснює державну реєстрацію виникнення, зміни та припинення права власності, інших речових прав на об’єкти нерухомого майна та об’єкти незавершеного будівництва, а також виконує рішення суду в частині державної реєстрації виникнення та припинення обтяжень на об’єкти нерухомого майна.

Заступник начальника управління – начальник відділу – Соловей Мар’яна Миколаївна (тел. 65-10-13).

Основні показники роботи відділу (у порівнянні за 2016-2017 рр.):

 

з/п

 

Напрямки роботи

Кількість

2017

2016

1.

Надано адміністративних послуг

9402

7820

2.

Виконано рішень/ухвал суду щодо державної реєстрації виникнення/припинення обтяжень

 

284

 

135

3.

Розглянуто звернень громадян

73

46

4.

Зараховано до місцевого бюджету

845 944 грн.

865 980 грн.

 

 

Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців розміщений в приміщенні Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради по вулиці Соборна, 16 та здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, припинення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Заступник начальника управління – начальник відділу – Гриньчук Тетяна Василівна (тел. 65-26-49).

Основні показники роботи відділу (у порівнянні за 2016-2017рр.):

 

з/п

 

Напрямки роботи

Кількість

2017

2016

1.

Надано адміністративних послуг:

17471

12411

державна реєстрація юридичних осіб

582

397

державна реєстрація фізичних осіб-підприємців

4788

2529

внесення змін до відомостей ЄДР про юридичну особу

1994

1488

внесення змін до відомостей про фізичну особу-підприємця

2425

1480

державна реєстрація припинення юридичної особи

105

75

державна реєстрація припинення фізичної особи-підприємця

 

3267

 

2679

включення відомостей про юридичну особу або фізичну особу-підприємця

 

20

 

19

надання документів, які зберігаються в реєстраційній справі

 

28

 

12

надання витягу з ЄДР

1877

2269

внесення запису про припинення юридичної особи

105

99

включення до ЄДР відомостей про закриття (відкриття) відокремленого підрозділу

 

29

 

20

виправлення технічної помилки з вини запитувача

13

26

2.

Надано адміністративних послуг за принципом екстериторіальності

 

2238

 

1323

3.

Зараховано до місцевого бюджету

1 079 464 грн.

627 223 грн.

 

Відділ реєстрації місця проживання

Відділ реєстрації місця проживання розміщений в приміщенні Філії № 1 Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради по вулиці Грушевського, 86. Відділ здійснює реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання, видачу довідок про склад сім’ї та про реєстрацію місця проживання.

Заступник начальника управління – начальник відділу – Дзіблюк Оксана Михайлівна (тел. 65-72-15).

Основні показники роботи відділу (у порівнянні за 2016-2017рр.):

 

з/п

 

Напрямки роботи

Кількість

2017

2016

1.

Надано адміністративних послуг:

81252

49786

зареєстровано місце проживання

10 656

13421

зареєстровано місце проживання дітей

5400

5393

зареєстровано зняття з реєстрації місця проживання

13055

11673

зареєстровано місце тимчасового перебування (переважна більшість внутрішньо переміщених осіб)

7

656

видано довідок про реєстрацію місця проживання

13098

6965

видано довідок про склад сім’ї по багатоквартирних будинках та приватних будинках

 

44436

 

10428

опрацьовано інші заяви громадян щодо підтвердження факту реєстрації

 

8078

 

765

опрацьовано запитів від підприємств, установ, організації щодо реєстрації місця проживання

 

1161

 

836

опрацьовано повідомлень про зняття з реєстрації місця проживання

 

18723

 

937

надіслано повідомлень про зняття з реєстрації місця проживання

 

1943

 

1504

2.

Зараховано до місцевого бюджету

499 992 грн.

283 439 грн.

 

За результатами роботи управління з питань реєстрації у 2017 році до місцевого бюджету надійшло 2 425 400 гривень. Для порівняння у 2016 році ця сума склала 1 776 642 гривень.

В цілому у 2017 році управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради здійснювало свою діяльність на належному рівні, підвищився рівень якості надання адміністративних послуг працівниками управління та значно покращилась суспільна думка жителів міста Хмельницького щодо організації роботи управління.